EzgiDurdu Kızlar nereye gidiyorsunuz kontrole❣️ Aranızda 4D ultrasona girmiş olan var mı ben haftaya gideceğim çok heyecanlıyım 😳
Tugbamete EzgiDurdu su hastanesine gidiyorum doktorumdan çok memnunum her ay renkli ultrasonda yüzünün gelişimini çekiyor doktorum cuma kontrolüm var çok merak ediyorum kuzumu nasıl oldu acaba kilosu boyu 😊😊
Caciinnn Mutlulugummm Nevvar Salih’te hangi doktora gidiyorsunuz acaba bende bugün gittim ama izmirde yeniyim pek bilmiyorum
landarch81 Vivien Clinic Vedat Uluğ doktorum.Her kontrolde 4d bakıyor. Oğlanı biraz olsun gördük ama kız göstermiyor bir türlü yüzünü. 😁😁
EzgiDurdu landarch81 harika😱 nerede bu klinik muayene ücreti ne kadar sakıncası yoksa öğrenebilir miyim 🌺
nesildidemtopuz Baharun2 ben ılk dogumumu gokhan beyde yapmıstım cok memnun kaldıgım ıcın yıne ona gıdıyorum:))
Mlkhmzyhyzkry EzgiDurdu neden rahat değil ben de oraya gidiyorum Şükran hanm a siz hangi Dr a gidiyosunuz acaba
EzgiDurdu Baharun2 bilmiyorum çok kalabalık bir hastane ve muayene süresi çok kısa herşey geçiştiriliyor gibi sanki😳 bir de dışarıdan fotoğrafçı almıyorlarmış 😱
landarch81 EzgiDurdu tabi ki. klinik Girne caddesinde muayene ücreti 250 TL. O ay içerisinde kontrole çağırırsa tekrar ücret almıyor.Kontroller yarım saat kadar sürüyor detaylı inceliyor herşeyi. Eşi de ebe/doula doğuma birlikte giriyorlar
Kenanizm18 EzgiDurdu bende egepole gidiyorum :) ve sanırım o kalabalık bi bana denk gelmiyor doktorumda en az yarım saat ilgileniyor ☺️
Eceguclu35 Bende egepole gidiyorum canım baştan beri 33.haftadayım,memnunum evet biraz kalabalık ama doktorları iyi daha hiç şikayet duymadım. Fotoğrafçı olduğu için doğum paketinde evet dışardan almıyorlar sanırım
EzgiDurdu Eceguclu35 kuzum geçen ay orada doğum yapan arkadaş anlattı da fotoğrafçı var diyorlarmış ama doğuma giren hemşire bizzat kendi telefonuyla bir kaç fotoğraf çekiyormuş sonra wpzdan anneye ya da babaya ulaştırıyormuş 😬
MeltemKocamer EzgiDurdu yo ben de orda doğum yaptım fotoğrafçı girdi doğuma çekti fotoları cd yapıp verdiler..
Tatlisanne EzgiDurdu yok canim oyle bisey benim bizzat yakınlarım doğum yaptı orda % 100 fotoğrafci giriyor ve bende egepole gidiyorum gayet memnunum
Eceguclu35 EzgiDurdu aaa onu hiç duymadım canım geçen sene arkadaşım doğum yaptı benimde cd olarak teslim ettiler onlara baya da çekmişler doğum anını falan ertesi gün odada çekmişler bizzat gördüm fotoları öyle whatsaptan falan atmadı