Tucemsiiii heh tamam ozaman şimdi oldu, ben de sana bu durumda demek istedim ki 7 kasımda adetin bittiya doğurganlık dönemi 2 hafta sonrasında oluyor, bebek olduysa bile daha çok yeni buyüzden testle çıkma ihtimali çok düşük demek istemiştim, yani test negatifte çıksa hamile olabilirsin seni üzmesin bu sonuç çünkü daha çok erken sen aralık 10 da yapsan ancak çıkar