Tucemsiiii kuzum hiç üzülme her şeyde bi hayır vardır. Bende senin gibi adetimden önce test yaptım erken gebelik bile yaptım 5 gün kala negatif gördüm. Reglim gecikti 3. Gün yine yaptım yine negatif. Cuma günü yaptım yine negatif gördüm. Bugğn 8. Günüm geciktim silik gördüm kan verdim 40.5 öıktı betahcg. Biraz daha bekle gecikmen olsun. Üzme kendini🥰🙏