Tucemsiiii ama bebek genelde adetten 10 15 gün sonra yapılan ilişkilerde olmuyor mu? Yeni adette daha gelmediğine göre max 2 hafta olmuş öyle değil mi? Bu durumda çıkmaması bence normal, ben de bu hamileliğimde testi sizin gibi erken yapmıştım pozitif çıkmayınca üzülmüştüm sonra reglim geçikti tekrar yaptım pozitif çıktı, yani demek istediğim belki erken olduğu için çıkmamıştır