Bebekveben Bende 6+3 ile yanınızdayım 🙂 ilk gebeliğim. Ultrasonla göründü kalp atışını bu hafta duyacağız inşallah🙏🏻
Naz14 Bebekveben acaba benimde bu hafta görünür duyulur mu ki ya çok merak ediyorum insallah hersey sağlıklı ve iyi ilerler tek duam bu 😊😊
Elifmeva_ Bebekveben yeni mi gittiniz acaba doktora.Benimde yarın 6+3 olucak inşallah doktora gidecegiz ilk kez, kalp atısını duyabilir miyiz merak ediyorum 😇
Naz14 Bebekveben ayy inşallah canım rabbim tüm anne adayların ve annelerin evlatlarını bağışlasın sağlıklı hayırlı olarak ☺
Elif5934 Yrdlgzm Allah kolaylık versin hepimize inşaAllah sorunsuz geçer hamileliğimiz☺️ Bende de sürekli şişkinlik var. Baika bir şey yok çok yeniyiz🙃
ebrarmom08 Hatice90 ben 4+1 ken gordum onemli olan beta hcg degerin canm yuksekse gorunmesi lazm dedi doktorm 😊🙏
Yasmnnn Kızlar kalp atışını duyanınız oldu mu? Ben 4+3ken keseyi gördük çok şükür doktorum bidaha 8 haftalık olunca çağırdı yani 1 bucuk hafta sonra inşallah duyarız 🤗
Yasmnnn Elif28 yok canım karnımdan baktı doktorum bi aoeun olmadıkca alttan bakmıyor gebelikte diye biliyorum doktora göre değişir bu ilk doktorum alttan bakmıştı ilk hamileliğimde 2 düşüğüm var bu 3 üncü hamileliğim
Emine1235 zerhra zerhra 👶 yarın Allah’ın izniyle 7 haftalık olucaz Doğumda uygulamada 1 Temmuz olarak gözüküyor ☺️🙏hayırlısıyla
Nacvess Slm lar bende 6+1 haftalığım çok fazla bulantım oluyor kusmaya da başladım çok fazla bişey yiyemiyorum tavsiyeleriniz var mı 😔
Naz14 Nacvess yaaa o bende de basladi dunden beri ölücem yeni oldu ama dunden beri hem bulanti hem mide agrisi yanma gibi cok kotuyum 😣😣