Emine1235 zerhra zerhra 👶 yarın Allah’ın izniyle 7 haftalık olucaz Doğumda uygulamada 1 Temmuz olarak gözüküyor ☺️🙏hayırlısıyla
Mnlya Temmuz annelerıde gelmiş hosgelmiş 😍😀 uygulamaya ılk gırdıgımde mart annesı olarak en yenı bızdık sımdı siz 👋🏻😀
Mvisss9 Mnlya başlığı görünce aynen böyle dedim bende zaman çabuk geçiyor dimi bina önce sağ salim doğuralım inşallah
Smeyyekesik mervikkk biz de 4+6 yız kese de görmedik yarın kontrol var bakalım inşallah görebiliriz :) hangi il hangi hastaneye gidiyorsunuz acaba :)
Yrdlgzm mervikkk bizde kalp atışını bekliyoruz 5. Haftada kese gördük doktorumuz 3 hafta sonra kalp atışı için gel dedi şuna 6+5 teyiz zaman geçmek bilmiyor 😬💗
Denizanne Smeyyekesik Smeyyekesik ben 4.4 üm bugün kontrolde keseyi gördük bebeği göremedik doktor erken dedi. 20 gün sonra tekrar felin hem kalp atışlarını duyarız hem bebeği görürüz dedi
Naz14 Hatice90 büyük ihtimal görünür benim 4 4.5 haftalikken gozuktu suan 5 bucuk haftalik olmamiz lazım yeni olduğu için değişiyormuş zamanları
ebrarmom08 Hatice90 ben 4+1 ken gordum onemli olan beta hcg degerin canm yuksekse gorunmesi lazm dedi doktorm 😊🙏
Aslannnn Hatice90 Gördün mü canin keseyi bende 5+3 oldum ama hiç doktora gitmedim kan da vermedim cuma günü gidicem doktora insallah görürüm 🙏
Elmasbirkansefil Ben şubat annesiyim ama zaman çok çabuk geçiyor kızlar rabbim bebeklerimizi sağ salim kucagimiza almayı nasip etsin inşallah 🤲💙
Elif5934 Merhaba 4+5iz biz de.☺️ Rabbim herkesin bebeğini sağlıklı kucağına almayı nasib etsin inşaAllah☺️ Nasıl geçiyor günleriniz?
Yrdlgzm Elif5934 bazen ağrılar oluyor bel ve kasıklarda ama bademde unutuyorum hamile olduğumu 😋 miğde yanmaları bulantılar başladı bakalım başka neler bizi bekliyor herkes bebişlerini sağlıkla kucaklarına alsın inşallah 👼🏼
Naz14 Yrdlgzm benimde bugun mide bulantısı ve mide ağrı oldu çok değişik normalde olmazdı ve çok üşüyorum öyle böyle değil titriyorum bildiğiniz neden böyle bilmiyorum carsamba gunude benim kontrolum var bakalim neler olacak
Elif5934 Yrdlgzm Allah kolaylık versin hepimize inşaAllah sorunsuz geçer hamileliğimiz☺️ Bende de sürekli şişkinlik var. Baika bir şey yok çok yeniyiz🙃