Denizanne Smeyyekesik Smeyyekesik ben 4.4 üm bugün kontrolde keseyi gördük bebeği göremedik doktor erken dedi. 20 gün sonra tekrar felin hem kalp atışlarını duyarız hem bebeği görürüz dedi
Smeyyekesik Denizanne biz de bebeğim tam göremedik sadece kese ama diş gebelik vs değil dedi muhtemelen gebelik kesesi dedi 10 gün sonda tekrar gideceğim bende kendi dr uma döneceğim ilk çocuğumda gittiğim dr a
NurKaya6410 Selam biz 6 haftalık olduk bugün🤗 çarşamba günü kalp atışını dinlemeye gidicez❤ çok heycanlıyım☺
betulbaran Mrb bizde 6+0 haftalıgız 8temmuz gözüküyor ama ıkıncı gebeliğim ilk bebeğim sezeryan doğumdu bakalım şimdi nezaman olacak doğum Allah bi an önce saglıkla bebişlerimizi almayı nasip etsin 🙏🏻
Biranneikibebek_ Merhabalar ben haziran sonu temmuz başı gibiyim inşaAllah şuan 7+4’deyim sağ tarafımda bir şişlik oluştu ve hamileliğimin başından beri karnımın içi yanlarım acıyor yara gibi dokunamıyorum bile😔 bize de dua edin nolur bebeğime bi’şey olmasın yarın gideceğim doktoruma inşaAllah 🙏🏻
Tugcetokgoz Tugcetokgoz 2 Temmuz 😂 biz 4 gün önce kalp atışlarınıda duyduk keseyide gördük şimdi bir sonraki kontrolü bekliyoruz ☺️ Ama kasıklarım sancı oluyor bazen 😕
anneeylul Tugcetokgoz Ayni sekilde benimde kasiklarimda agri bi baski oluyor bu ara.. normal sanirimm🙄
Ecece zerhra merhabalar öncelikle herkes bebişini sağlıkla kucağına alır inşallah 🙏🏻🙏🏻 Bende izmir 4+5
Bebegimcanimm 5+2 yiz bizde. Pazartesi günü doktor muayenemiz var. İnşallah hersey yolundadır. Arada bir gelen adet sancılarına benzer seyler dısında rahatız. 🙂
melegin-annesi Bebegimcanimm Beraberiz o zaman benim de sancılarım var aşırı bitkinlik yorgunluk var 🙄
Bebekveben İyi akşamlar 6+3 haftadayım 1 haftadır akşamları idrar yolu enfeksiyonu tarzı yanma ve ağrı yaşıyorum sadece akşamları oluyor sabaha geçmiş oluyor yaşayan var mı bayanlar?
Emine1235 Bebekveben ben kaç gündür bu ağrıyı çeiyorum birde üstüne sanki pişik oldum selpakla silerken yanma oluyo Sanki orası yanmış. Gibi 😭 birde üstüne bahsur 😭 ama Bebeğim sağlıklı olsunda 👶👶
Bebekveben Benim 5+1 de vajinal ultrasonla kese göründü. 6.hafta da karından ultrasonla göründü ama henüz kalp atışı duyulmadı🙂🙏🏻