Lucy aklc1 Bir de zorunlu sezaryen fiyatı bu. 7800′den 9500′e çıkardılar bir anda. Evet canım çok güzel hastane. Baya iyi yaptılar. İlk oğlumun doğumunu da aynı doktorda, Nisa da yapmıştım. 🥰 Çok tebrik ederim bu arada 🥰
kahvekokusu_ merveaslannn ay fiyatı öğrendiğime sevindim bu şu anki fiyat mı ? Ben Selda Hanım a gidiyorum randevum 4 ocakta o gün kayıt yaptırcaktım fiyatlardan haberim yoktu çok iymiş bin lira zam gelse 5300 olur çok iyi ya ben şu an normal doğum 7200 biliyodum
merveaslannn kahvekokusu_ evet evet daha geçen hafta sordum ama sgk lı fiyat benim doğumum da aralığın sonunda olacak bakalım
Begum-yktnvr4 Ummu1234 onu bilmiyorum ne yazıkki izmir doğum fiyatları diye acılan postlar oluyo oraya illaki yazılmıştır
Begum-yktnvr4 Umutluanne1 Yok duymadım onu hiç ama çok saçma olay özel muayene gidenler var sonucta doktorlar nerde yapıcakmış ameliyatı yani. Ne kadar doğrudur ki oda kesin bilgimi
Umutluanne1 Begum-yktnvr4 resmiyet kazanmış diyorlar onun hakkında post açmıştım maalesef doğru canım çoğu kişinin bilgisi var bu durumdan
Derya_gumus Selcan_80 istanbul özel bölge hastanesi normal doğum 6500 zorunlu sezaryen 7500 isteğe bağlı sezaryen 11300 benim mecburi sezaryen olacak
BEAUTY28 Selcan_80 ama Azerbaycanda her kes calisiyorki ozelde yapsin dogumu. Ama pahali bende ozelde ogumyaptin normalDogum6500 tl di yalns hatrlmyrsm Sezeryan dogum yaptim 12500tl Ama ben cokta pahali ozel hastne diyildi Pahalilrda var18000 falan
Begum-yktnvr4 Umutluanne1 cok saçma olmuş gerçekten ozaman özel muayenedekiler kapatcaklar herkes hastanelere gecicek
Yesimmm93 Zypnmlk canım benım sağlıkla kucağına al yavrunu.Bu arada doktorun iyimi ben 6 haftalık olcam takıplı doktorum yok şuanda arayıştayım
Zypnmlk Yesimmm93 evet doktorum iyi ilgili herşeyi detaylı anlatır bu 2ci doğumum olacak aynı doktorda
AsyaveAnnesiii merveaslannn bende medilife için girmiştim bu başlığa gördüğüme sevindim☺️ doktorum Ali Sunay merak ediyordum daha 23.haftadayım ama yine de merak işte
AsyaveAnnesiii merveaslannn öyle mi ☺️ memnunsunuzdur değil mi herkes çok memnun oluyor genelde Ali beyden. Sizin ne kadar kaldı doğuma ?
birkedibirbebekannesi Ankara Ortadoğu Hastanesi’nden bugün bilgi aldım. 7250 doğum ücreti dendi normal sezaryen fark etmeksizin. Doğum paketi de uzman 12 bin, doçent 15 bindi. Doğum paketi aldım ben 🤭 Aralığın sonunda artacakmış ücretler
Hzlersn aklc1 bahçelievler medipolden memnun kaldınız mı hemşireleri doktorunuz vs. Nasıldı ilgililer miydi
Umutluanne1 Begum-yktnvr4 aynen öyle . Amaçları devlet hastanesine yönlendirmek muhtemelen . Sanki randevu bulunuyormuş gbi . Herkes parasıyla gidiyor özel muayenehane ye . Bi karışmayan orası kalmıştı oda oldu . Benim arkadaşlarıma doktorları söylemiş böyle bi durum var doktor arayın kendinize diye