6112022 Fatma Ersan hocama gidiyordum ve doktorumdan aşırı memnunum hatta gene doğum yapsam hiç düşünmem gene ona giderim, doğum katı çok güzeldi benim kaldığım oda da çok güzeldi hasta bakıcılardan tut temizlik görevlilerine kadar çok ilgililerde her 1-2 saatte bir çöp için geliyorlardı hemşireler desen çağırınca 1-2 dakika içinde geliyorlar tertemiz bir hastane zaten ben 2 gün kaldım her güne çarşaf değiştirmek için vs geldiler yani çok ilgililerdi hatta anestezi uzmanı bile doğumdan sonraki gün yanıma gelip nasıl olduğumu vs sordu kısacası benim deneyimlerim iyi yöndeydi tek olumsuz tarafı yemekleri çok kötü o kadar 😂