Eyse05 ben yaptırdık doktoruma çok güvendiğim için hiç gerilmedim zaten yapmadan önce kontrol ediliyor eğer sıvı azsa yasa kese inceyse doktorum yapmıyacağını söyledi işlem 4 dk falan bile sürmemiştir. 17. Haftamda yaptı doktorum şimdi 22. Haftadayız bebeğim gayet sağlıklı. Hem kan hemde amniyosentez yaptırdım ikiside negatif çıktı