Eyse05 evet canım yaptırdık öncelikle Allah razı olsun 🤲🏻 Sonucum iyi geldi çok şükür bebeğin herşeyi normal dedi doktor sadece benden bebeğe giden damarlar inceymiş o yüzden tansiyonuna dikkat et dedi tuzsuz yiyorm falan aman o iyi olsunda başka ne istenir Rabbimden. Doktor riskin bu damarlardan çıkmış olabilir dedi coraspin başladık işte ona devam ediyorum ama kendi doktorm da riskin onunla alakası yok dedi 🤷🏻♀️ Amaaan bence bebeğim iyi Allahın izniyle 😊😊😊