Eyse05 benim ilk gebeligimdede ayni sekilde ikili testte riskli cikti ve amniyosentez sivisi almayi teklif ettiler kabul etmedim sonucta bebegimden vazgecmiycem icin gereksiz buldum burun kemiginde ense kalinliginda sıkıntı cıktı 4lü testte renkli ultrasonda bagirsakta parlaklik var dendi yani anliycaniz hepsi dendi simdi 4 yasinda sağlıklı bi kızım var ama hamileligimi stres altinda gecirdim test sonuclari yuzunden simdi 2. Gebeligim seker yuklemesi haric hic bi testi yaptirmayi dusunmuyorum sonucta Allahtan gelene hertürlü kabulum aldırmayı düsünmuyosanız hic kafanıza takmayın sadece duan edin...