hulyadmrll ben 30. Haftadayım ufaktan başladım bu hafta.koyduklarımı yazayım hem fikir olur eksik varsa da söylenir.
Bebek için
1-Hastane 10 şu çıkış(fotoğraf çekmek için)
2-Hemşireye verilecek 5 li set (+iç zıbın)
3-Yedek 3 takım (iç zıbın+zıbın, alt pijama, bez, çorap, şapka ve eldiven) şeklinde hazırlayıp hemen kullanıma hazır olarak koydum
4- 1 penye battaniye, 1 kalın battaniye, 1 de kalın kundak hastaneden çıkarken
5-Puset (Puset örtüsü, yastığı ve Puset içine serilen lastikli çarşaf set şeklinde satın almıştım)
6- 14 yenidoğan bezi
7- Alt silme pamuğu( henüz onu ıslatmadım)
8-Alt açma örtüsü 3 adet
*Biberon, süt sağma pompası, emzik koymadım meme reddi olmasın diye gerekirse hızlıca evden temin edilir.
9- ağız bezleri
Kendim için;
1- 3 pijama takımı
2- 1 sabahlıklı takım, lohusa tacım( belki fotoğraf çekimi olur diye)
3- depend, ped
4- gümüş kapak, göğüs pedi, göğüs ucu kremi
5-terlik
6- kişisel temizlik malzemeleri
7- kişisel kozmetik( nemlendirici, makyaj malzemesi, tarak)
8-çorap, çamaşır, atlet, emzirme sütyeni
Koyacaklarım
Hastaneden çıkarken rahat günlük triko takım
Havlu kâğıt peçete
Havlu
Kalın hırka
Çatlak için yağım
Bebek kapı süsü, çikolata, kolonya ve maske (ziyarete gelecekler için, malum hala pandemi hem maske taksınlar hem de ellerine kolonya ile dezenfekte etsinler istiyorum)
Bir de eşime ve kayınvalideme organize etmelerine pek güvenemediğim için koyduğum şeyleri ayrı ayrı koyup kime ne verilecek üstüne yazdım, içeriğinde ne var vs gibi.