Benim de 35.haftam. Eksikleri tamamladim. Kendim icin;
-2 tane önü düğmeli pijama takımı
-Sabahlik
-Havlu
-Depend
-Göğüs ucu kremi
-Külot-emzirme sütyeni-emzirme atleti
-Göğüs pedi
-Kolonya
-Terlik
-Lohusa tacı (sade bir sey, incili)
-2 tane kalın çorap
Bebeğim icin;
-1 tane hastane cikisi (ebeye vermek icin)
-1 tane yenidogan takım
-2 zibin, corap, eldiven
-1 müslin, 1 nohut, 1 penye battaniye
-15 tane bez, islak mendil
-Biberon ve emzik
-Pisik kremi
-Alt acma örtüsü
-Agiz mendili
-Puset
Ben öyle cok fazla esya koymadim, gerekli görülürse esim getirir, hastane eve yakin. Fazla yük yapmaya gerek yok kizlar eve gelince onlarin yerlestirilmesi, yikanması var. Kahve, kraker vs hastanede bulunabilecek seyler.