hulyadmrll biz de yarın 34 haftalık oluyoruz. Önümüzdeki hafta içinde çantamı hazırlarım diye düşünüyorum. Çantaya da;
Kendim için:
Hasta Bezi (cırtlı olanlardan doğumhanede bundan istemişlerdi)
Depend (odaya geçince kullanırım diye düşünüyorum)
2 pijama takımı
2 emzirme sütyeni
2 külot
2 çorap
Hastaneden çıkarken giymelik rahat bi takım
Yedek şal (tesettürlüyüm)
Hırka ya da yelek (ocakta doğum olacak.)
Bebeğim için:
10 adet bez
Alt açma örtüsü
Islak mendil
Zıbın - alt üst takım - şapka - battaniye - bez (doğumda ebeye vericem çorap ve eldiveni odada giydiririm diye düşünüyorum.)
2 Tulum
2 alt üst takım
3 zıbın
Şapka - eldiven - ağız mendili - çorap vs.
Peluş kalın battaniye
Penye battaniye
Müslin örtü (ilk bebeğimde kundak yapmıştım yeni doğduğu için hemen ısınmamıştı kundak yapıp göğsümde tuttum hep bu yüzden koyarım.)
Bunlara ek olarak ne olur ne olmaz aç kalırım korkusundan kraker, bisküvi, meyve suyu da koymayı düşünüyorum. Şimdilik aklıma gelenler bunlar ☺️