Ben de Salı günü oldum. Birazcık ağrıyor o da normal. Bence olumsuz hiçbir şeyi dinlemeyin, okumayın. Herkesin vücut yapısı, ağrı eşiği farklıdır. Doğum için de geçerli bu. Kimi arkadaşlarım normal doğuma çok kolay derken kimisi öldüm bittim diyor. Ben hiçbir konuda kimseyi dinlemiyorum. Özellikle de olumsuz hikayeleri..