Bussy_ saygınızın da olmaması gerek maalesef yapılmayan aşılar yüzünden aşı karşıtı aileler yüzünden türlü türlü hastalıklar çıkıyor. Özellikle gebelik döneminde kızamık geçiren annelerin bebeklerinde işitme kaybı ve görme kaybı olabiliyor yıl olmuş 2022 hala aşı karşıtı olanları anlayamıyorum saygı da duymuyorum çünkü bizim ve gelecek neslin sağlığıyla da oynuyorlar