cactuswoman01 canım hiç korkacak bir şey yok, dünya pimpirik şampiyonu olan ben bile iki doz oldum ama o kdr araştırdım o kdr araştırdım ki 😁 birinci dozu taaaa 24.haftamda oldu artık son raddede😁 ikinciyi de 28 de oldum… Tetanoz çoook eski yıllardan beri hamilelikte yapilan bir aşıymış, o sebeple en güvenli aşılardan biri dedi hemşire , ağrı sızı olarak da evet kolun ağrıyor omzun boynun fln ,bi de hafif ateş yaptı bende, ama dayanilmicak bi şey yoktu ,gözümde o kdr büyütmüşüm abartmışımki bu muymuş dedim 😂