Dört cm açılma olunca iğne yapılıyor. Önden biri destekliyor anestezi uzmanı arkadan omurilikten iğneyi yapıyor. Sonra hiçbir ağrıyı hissetmiyorsunuz nst de sancılar tavan yapıyordu ama ben yılbaşı eğlencesini izleyerek girdim yeni yıla ☺ Doğum yaklaşınca büyük tuvaletiniz gelmiş gibi hissediyorsunuz, yürüyebiliyorsunuz ama acı yok, sadece ıkınma sorun oluyor nasıl yapacağımı bilemedim ben iğnenin etkisi 4 saat sürüyor, Benin doğumum 4,5 saatin sonunda oldu ama ağrı hissetmedim. Doktorum nazlı olduğumu biliyordu belki hissederim canım acır diye dikiş esnasında yarım saat kadar daha uyuttu, tam bir prenses Doğum oldu benim için 😅