Zeytin Bebeklerin Doğumdan sonraki üç gün içinde ağrıyı hissetmediğini de okudum kısmetse bu sefer oğlumuz olacak ve yenidoğan sünnetini düşünüyoruz ağrı hissi gelişmediği için ilaçsız sünnet yapıyorlar Ağrıyı çekiyor olsalar mutlaka duyardık, doktorlar da uyarırdı diye düşünüyorum 🤔
YakupBraKl Ben hastaneye gittiğimde 4 cm açılmam vardı ve ağrım yoktu yatış verdiler bebeğimde kanala girmemişti o yüzden suni sancı verdiler dozunu yavaş yavaş artırdılar duyumuzda orda patlattılar bebeğim kanala girsin diye açıkcası benim tek sıkıntım suni sancıydı çok ağrım oldu Doğum sırasında olsun dikişte olsun sıkıntım olmadı büyük abdestini yapıyormuş gibi ıkınıyosun gerisi doktorların elinde benim bide çocuğun kafası da çıkmadı karnıma bastırdılar alttan elleriyle açmaya çalıştılar baya sıkıntı yaşadım ama hiç biri Suni sancı kadar kötü değildi açıkcası epidural Doğum da ileriki yaşlarda sorun oluyor diye duydum ama en iyi açıklamayı tabii doktorlar yapar biz bu işin ehli değiliz sonuçta herkes bişey söylüyor daha çok kafanız karışır bence
Sinemm YakupBraKl Doktorum önerdi ama kafam karıştı peki çok sagolun bakalım akışına bıraktım hayırlısı olsun inşallah
NurdanHakan Sinemm ben hiç Doğum yapmadım ilk uzun süren gebeliğim bilmiyorum sadece araştırıyorum Doğum koçlarının tavsiyelerini takip ediyorum. Bu yazıyı orda okudum doktoruma danışacağım net bi kaynak değil nihayetinde
NurdanHakan Zeytin ben hiç Doğum yapmadım ilk uzun süren gebeliğim bu yüzden önerileri tavsiyeleri okuyun araştırıyorum Doğum koçunun yazısını yazdım ne kadar bilimsel doğruluğu var bilmiyorum lakin doktoruma danışacağım çok karıştırıcı 🙁
NurdanHakan Sinemm allah hepimize sağlıkla Doğum yapıp bebeklerimize kavuşmayı nasip Etsin insallah en doğal en sağlıklı en az acıyla yaparız
Nergiz Sinemm ben igneyi bile hissetmedim. Esime sordum bittimi diye. Agriyida cok hafif sekilde hissediyosun, adet sancisi gibi. Zaten monitorde sancinin geldigini goruyolar, ebe sana ıkın diyo, böylelikle kolayca agrısız doğum yapıyosun 🙂
Nergiz Sinemm bende bi sorun olmadi. Ama etrafimdaki arkadaslarin bazilari belinde agri oldugunu soyluyo. Galiba kisiden kisiye fark ediyor, yada doktordan.