Çok geçmiş olsun. Manisada oturuyorum hiç hissetmedim ama çok iyi anlıyorum sizleri. İzmir depreminde saatlerce kendime gelememiştim. Allah korusun artçılar devam ediyor baktım. En son 06:50 de 4.4 şiddetinde olmuş. Dikkat edin kendinize bol bol dua edin kızlar. Allah beterinden esirgesin🤲