Bbusraerr Bende geçen hafta perşembe kan verdim 388 çıktı sağlık ocağındaki ebe yarın bidaha kan istedi ordan sonuca bakıp sağlıklı yükseliş varmi bakacak duruma göre kadın doğuma randevu almamı isteyecek heyecanla bekliyorum
Dnk Mandalinaaa biz de 6+1 haftalık olduk. Benim de kasık ağrım oluyo ara ara adet olacakmışım gibi. Bazen şiddetli hatta. Ama doktorum rahim büyüdüğü için oradaki kas kemik yapısı değiştiği için çok normal dedi. Korkmayın. İnşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza 🥰
Miniklerim22 Mandalinaaa yok korkma yerlesme agrıları onlar uzanma biryerlere dikkat et için rahat etsin istiyorsan git doktora canım o daha cok bilgilendirir ❣️