buserik Gizem19-23 Birkaç gündür kasıklarımda solda ara ara ağrı giriyor birde heyecandan galiba hiç ısınamayan ben ter atıyorum ateşimi ölçsem sanki yüksek çıkacak gibi sizde de var mı böyle birşey
Gizem19-23 buserik yani vücut ısım yüksek benimde ilk hamileliğimde daha çok olmuştu Ateşim var gibi hissediyordum bunda o kadar degil
Selinactr Hayırlı olsun hepimize 😍 Betanız nasıl çıktı benim cumartesi akşam 177 bugün yani Salı 383 geldi 2.5 haftalık hesaplamalarıma göre yarın kadın Doğum uzmanına gideceğim 🙈
buserik Selinactr ben yarın kan vereceğim kaç olması gerekiyor doktora gitmek için ilk gebeliğim çok tecrübesizim
Canannnn15 buserik Valla canım ben kaset test yapmıştım 2 tane çift baya belirgin çift çizgi çıkınca kan vermeden direk kadın doğuma gitmiştim benimde ilk gebelik ve gittiğimde meğer 8 buçuk haftalıkmış orda öğrendim 😂😂😂 baya erken fark etmişim😂😂
Mandalinaaa Ben de yeniyim 🌸💕 4+2 idrar ve kan tahlili verdim ama henüz doktora gitmedim acaba nasıl ilerliyor süreçler
Miniklerim22 Mandalinaaa 6 7 haftada gidin kalp atısınıda keseyide gorursunuz bnm ikinci gebeligim 16 haftalık hamişim suan da saglıkla kucagınıza almayı nasip etsin İnşaAllah 🤲
Mandalinaaa Miniklerim22 benim adet gecikmeden tam adet günü yaptım kan tahlili ve 166 çıktı normal midir
Miniklerim22 Mandalinaaa bnde adetimden 2 gun sonra kasık agrım oldugu için düşük kprkusuyla gttm ozamn kanda ole cıkmıstı sizin gzl cıkmıs ☺️
Miniklerim22 Mandalinaaa Aamin inşallah bakın sonuclarımı attım ilkki 157 ymiş hatta ikincide 2 gun sonrası içiniz ferah olsun 🥰 idrar yazıyor ama kan verdim idrar vermedim prayı hala cozemedim tabi
Mandalinaaa Miniklerim22 yaaa inşaallah benim de böyle güzel artmış olur, adet olacakmis gibi ara ara ağrı oluyor peki normal mi? Korkuyorum o zaman
Dnk Mandalinaaa biz de 6+1 haftalık olduk. Benim de kasık ağrım oluyo ara ara adet olacakmışım gibi. Bazen şiddetli hatta. Ama doktorum rahim büyüdüğü için oradaki kas kemik yapısı değiştiği için çok normal dedi. Korkmayın. İnşallah hepimiz sağlıcakla kavuşalım yavrularımıza 🥰
Miniklerim22 Mandalinaaa yok korkma yerlesme agrıları onlar uzanma biryerlere dikkat et için rahat etsin istiyorsan git doktora canım o daha cok bilgilendirir ❣️