gtoptasss Merhaba biz 6+3 deyiz adet döndüsü 30-35 gün olan var mı benim hamileliğim geriden geliyor yumurtlamayla alakalı olduğu söylendi ilk gebeliğim
M9742 -Naz- amin inşallah hepimiz sağ salim hayırlısıyla alalım arada bilgi verelim birbirimize inşallah
Love13 M9742 evde gebelik testi yaptım pozitif çıktı doktora cuma gitmeyi düşünüyorum ama gittiğimde keseyi de kalp atışını da sağlıklı görmek istiyorum çünkü ilk gebeliğimde düşük olmuştu 😔
Pekii AysenurKck kan testi yaptırdın mi betana bakarak da anlayabiliyorsun 2 güne bir beta testinde değerin yaklaşık ikiye katlamasi gerekiyor bir de doktora gidibilirsin kese kalınlığından anlayabiliyorlar
AysenurKck Pekii beta kan degerim ilk verdiğimde 369du 1gun arayla tekrar verdim 719 olmuştu bu Çarşamba da ultrasona çağırdılar
Pekii AysenurKck beta degerin düzenli yükselişte Allah’ın izniyle kimyasal gebelik değil normal gebeliktir canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 🌸
Canannnn15 buserik Valla canım ben kaset test yapmıştım 2 tane çift baya belirgin çift çizgi çıkınca kan vermeden direk kadın doğuma gitmiştim benimde ilk gebelik ve gittiğimde meğer 8 buçuk haftalıkmış orda öğrendim 😂😂😂 baya erken fark etmişim😂😂