Beyzanurr53 Cerennnn5858 öncelikle gözün aydın sağsalim kucağına alırsın insalalh🙏🥰bizde 7 aydir deniyoruz birsy yok doktora gittim sorun yok dedi ama 1 sene olmadığı için net bakmadı mfk ürünleri çok pahalı ona gücüm yetmez hsg çekilmek istiyorum bakalım
Boss01 Beyzanurr53 benimde 10 ay oldu hsg çekilmeyi düşünüyorum 2 gün sonra adet olursam hakkımızda hayırlısı olsun inşallah en kısa zamanda Allah bize de nasip eder olmaması maddi manevi çok yıpratıcı ya ☹️
Cerennnn5858 Boss01 çok yıpratıcı ben hsg de çekilmiştim 1 sene once. Daha zor süreçten gecenlerde var Allah bugünümüzü aratmasın ama okadar yıpratıcıki
en_guzel_emanetlerim Cerennnn5858 bu sefer baya yüksek cikmis korkma allahin izniyle kimyasal değil bu sağlıkla al kucağına 😊🥰
Boss01 Cerennnn5858 amin Allah büyük umut kesilmiyor yeni ay yeni umut veriyor insana çok tuhaf ama öyle ☺️
Selinactr Cerennnn5858 hayır adetime 2 gün vardı içime bir his geldi idrar verdim pozitif çıktı sonra beta verdim bu şekilde çıktı daha çok yeni 2.5 haftalık sanırım sizinde bebişiniz sağlıkla büyüsün inşallah
Cerennnn5858 Selinactr evet canım adet gunum yarın. İnşallah benimkide yukselır. Senınkıde 2 kat artmıs ama panik yapma
Boss01 Beyzanurr53 inşallah canım Allah sana bana isteyen herkese nasip etsin burda gebe gördükçe heyecan yapıyorum Birgün bende hamileyim yazar mıyım acaba 🥺
Suna2006 Cerennnn5858 bende mfk gebesiyim gerçekten faydalı ürünleri Bebeğinde sağlıkla büyüsün inşallah
Beyzanurr53 Boss01 yazarız tabiki yeterki stres yapmayalım canım Rabbim gönlümüze göre versin içini ferah tut rahatlat kendini 🫶