Cerennnn5858 Yarendemir_q benim biraz karisik kuzum. once cikolata kistim vardi hormon tedavisi gordum 6 ay. Sonra 7 8 ay olmadi. Bisuru sey denedim. Nisan ve mayista kimyasal gecirdim. Ust uste 2 ay. Bu ay Rabbim nasip etti. Insallah saglikla tutunur 🙏🏻
turtamileben Cerennnn5858 canım benimde çikolata kistim vardı ilki boş gebelikti şimdi 6 haftalık gebeyim yine bende tedirginim Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Cerennnn5858 Hepiniz sagolun kizlar🙏🏻 Allah isteyen herkese saglikla nasip etsin. Ben cok zor zamanlar gecirdim. Rabbim ne derse o oluyo. Insallah tutunur bundan sonrada🙏🏻
Selinactr Hayırlı uğurlu olsun bende cumartesi akşam beta verdim 178 geldi bugün 383 geldi aklımda bir soru soru işareti var inşallah sağlıkla tutunurlar dualarınız da bana da yer verirseniz çok sevinirim
Cerennnn5858 Selinactr hayirlisiyla yukselsin degerin saglikla gelsin yavrun❤️ gecmismiydi adetin ilk kani verdiginde
Elifdamlayildiz Hayırlı olsun canım inşallah sağlıklı bir hamilelik surecin olur sağlıkla kucahina alırsın inşallah🤲rabim isteyen herkese yaşatsın bu duyguyu 🤲🧿💙
Selinactr Cerennnn5858 hayır adetime 2 gün vardı içime bir his geldi idrar verdim pozitif çıktı sonra beta verdim bu şekilde çıktı daha çok yeni 2.5 haftalık sanırım sizinde bebişiniz sağlıkla büyüsün inşallah
Cerennnn5858 Kızlar vesilemidir bilmem. Umarım sağlıklı olur bundan sonraki surecre cok onemli tabiki henüz cok erken. Ama ben mfk karısımlarının faydalı oldugunu dusunuyorum. Merak ettiğiniz bişe olursa ayrıntılı anlatabılırım❤️
Suna2006 Cerennnn5858 bende mfk gebesiyim gerçekten faydalı ürünleri Bebeğinde sağlıkla büyüsün inşallah
Cerennnn5858 Beyzanurr53 benım sol yumurtalıgımda 5 cm demıslerdı en son cıkolata kıstım vardı. Esımde de varikosel. Martta bıze tup bebek dedıler. Bızde mfk karısım kullandık. Nısandave mayısta gebe kaldım ıkısıde kımyasal oldu. Ara verdik bu kullandıgımız 3. Ay. Benım kıstım yokoldu. Ama mfk sayesınde mı yoksa dusuklerlemı gitti onu bılmıyorum. Hatta doktorum mucize bu kistin yokolması dedi. Sağ yumurtalıgımda da suan 1.5 cm cikolata kistim var
Boss01 Cerennnn5858 ayy o kadar sevindim ki rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin canım böyle zorluklarla olanlara çok seviniyorum rabbim beni de sevindirsin 🫶🤲🤲
Beyzanurr53 Cerennnn5858 öncelikle gözün aydın sağsalim kucağına alırsın insalalh🙏🥰bizde 7 aydir deniyoruz birsy yok doktora gittim sorun yok dedi ama 1 sene olmadığı için net bakmadı mfk ürünleri çok pahalı ona gücüm yetmez hsg çekilmek istiyorum bakalım