Beyzanurr53 Boss01 yazarız tabiki yeterki stres yapmayalım canım Rabbim gönlümüze göre versin içini ferah tut rahatlat kendini 🫶
Boss01 Tbsra95 Allah büyük inanıyorum inancım hep var bende anne olacağım inşallah 🤲 çok iyi geldi bu yazdığın gerçekten
Cerennnn5858 Siyahdnz adet gunum yarın daha kuzum. Çok teşekkür ederim❤️ sanada hayırlı olsun sağlıkla gelsin yavrun
turtamileben Cerennnn5858 canım benimde çikolata kistim vardı ilki boş gebelikti şimdi 6 haftalık gebeyim yine bende tedirginim Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Tbsra95 Boss01 benim ilkki de zor oldu suan ikiyi düşünüyoruz 2 yıldır olmuyor ama elimden geleni yapıp asla olmayacak demiyorum kendime olacak bunu biliyorum