Esra0707 -Merveet birgebeningunlugu sayfasından aldım ben çok kaliteli testleri ödül bile aldı,çok tavsiye ederim
-Merveet femme çekilmeyi düşünüyorum inşallah en son o kaldı hormon testleri ve yapıldı eşime de test yapıldı bir problem yok
femme -Merveet aynı sekıldde benımde hıc bır problemım yoktu esımde de yoktu, en son bı fılm cekıldı , az bı yapışıklık vardı tıkanıklık gıbı, hsg ışlemınde acıldı, o ayda hamıle kaldıgımı ogrendım zaten
nilayakinci -Merveet fiziksel bir şey çıkmadıysa psikolojiktir stres çok etkiliyor bizde aynı şeyleri yaşadık eşim takviye almaya başladığı an ben bebiş hiç düşünmedim kafamı boşaltmıştım ama o ay hamile kalmışım 🥹 biliyorum düşünmemek çok zor ama stresi düşünceyi kafanızdan attığınız an olur Allah’ın izniyle
-Merveet nilayakinci insllah rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin dediğiniz gibi herşeyin başı stres lakin eder günü geldiği zaman gecikince acaba mi diyorsun bundan sonra rahat takılacam insllah 🤗
nilayakinci -Merveet siz yine de denemeye devam edin hemen kalkmayın yataktan mesela duşa sonra girin, havuç yiyin avokado yiyin günaşırı değil de 2 günde 1 ilişkiye girmenizi tavsiye ederim sperm canlılığı için
gebebirisii -Merveet benim de öyleydi hiç problem olmamasına rağmen 2 yıl hamile kalamadım daha sonra (oysa ki ne kadar önemli bir ayrıntıymış) ilişkiden sonra 10 dk boyunca belimin altına yastık koyarak uzandım. Normalde böyle çok dikkat etmezdim kalkardım ama buna dikkat ettiğim ilk ay hamile kaldım. Adet bitiminden sonra 3 günde bir ilişki olmuştu.
gebebirisii gebebirisii ve şuan 14 haftalık hamileyim gerçekten her yerde okuyordum ama demekki buna hiç dikkat etmiyordum sende es geçme ❤️🥰
-Merveet gebebirisii bu ay bu şekilde yaptım bende dediğiniz gibi şuan 2 gün gecikti insllah bende kalmışımdır ❤️ rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin sizinde
Esra0707 @-Merveet folik asit ve multivitamin takviyesine başlamanızı tavsiye ederim mutlaka,folik asit bedeni gebeliğe hazırlıyor ve hamile kalmayı kolaylaştırıyor araştırmalarım sonucu bunları öğrendim 1 sene boyunca olmadı bizim hiçbir sorun yoktu,elenatal 1 isimli vitamini kullanmaya başladım o ay hamile kaldım🫶🏻❤️
Zyinat -Merveet biz 1,5 sene sonra tüp bebek yaptırdık hemen hamile kaldım 2sene okuduysa artık tüp bebek deneyin derim
-Merveet gebebirisii henüz birşey yok bu ay günümü bekliyorum rahim Filmi cekilcem inşallah sonra klomene baslicaz canım
arelbaby -Merveet bence çektirmelisin benimde 1 sene sürecim oldu rahim filmine kadar herşeyi yaptırdım hiç bir sıkıntım yoktu. Rahim filminden 2 ay sonra hamile kalmıştım. Rahim filmindeb sonra temizlendiği için genelde hamile kalma ihtimali yüksek oluyormuş.