-Merveet canım bende kimyasal geb. Den sonra tam bir sene oldu kalmadım . Kaç doktor gezdim birleyim yok falan dediler cuma hastaneye gittim pco olabilirsin yumurtalıkların yavaş çalışıyor dedi tahlil verdim . Aklımın ucundan geçmezdi pco falan olma ihtimalim . Bir an önce hastaneye git tek doktorla kalma bir iki doktor daha görsün