Civciv08 önceki dogumlarim 39 haftami doldurmadan doğum yapmıştım bu doğumum da bir hafta içinde olur diye tahmin ediyorum Allah bilir tabiki yinede 4 cü gebeliğim benim enflasyon da geçen haftalara kadar hep oldu en son 5 gün önce idrar kan tahlili yapildi çok şükür suanlik geçti tek kullanımlık bir toz veriyordu doktor bir su bardağı na boşaltıp içiyordum ve çok faydası oluyordu