Bende 37. Haftadayım karnımda çok fazla sertleşme var bazen çok hafif sancı oluyor düzenli değil magnezyum ve kalsiyumu bıraktım doktoruma sormadım ama çok uzamasın istiyorum doğum 🤣🤣 hafif sarı akıntım var evde fitil vardı doktoruna yazdım kullanayım mı diye kullan dedi doğum olursa bebeğe geçmesin dedi