Kivircikkuala canım bende adetim 4 gün gecikmisti erken gebelik testi aldım testi kullandım hiç bir çizgi cikmadi bir çizgi bile çıkmadı test buzuk tu sanırım sonra sinirlendim baya bide heyecanlı bir bekleyiş vardı. Sonra eşim ışığa tuttu iki tane silik çizgi görünüyordu ama zor ayırt ettik. Eşim Gidip test aldı bide iki tane almıştı ikisinide yaptım bu defa ikisinde de pozitif çıktı çok mutlu olmuştum😍