Kivircikkuala Makarnaasigi ben hemen baktım yoktu ağlayarak mutfağa gittim sonra pilav koydum ocağa döndüm baktım hayalet gibi açtım baktım görünce heyecan bastı daha önce görmedim hiç
Eylulun_annesiii Kivircikkuala ilk 5dk da çıkan önemli çok durduysa kurumadan ötürü de çıkmış olabilir canım.
Makarnaasigi Kivircikkuala Benimkine çok benziyor.Yarın ilk idrarla yaparsan daha net sonuç alabilirsin canım.Benimkinin fotosunu koyayım
Eylulun_annesiii Ben regl 1 gün kala erken gebelik testi yaptım silik çıktı aynı bu şekilde regl gecikti 2.gün yine silik 3.gün net çıktı. Kan verdim gebelik vardı. Şuan 20.haftadayız. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲🏻 🤍
Kivircikkuala Eylulun_annesiii comfort days 1,5 senedir kullandım hiç çıkmadı kuruma çizgisi oturup hepsine baktım İnan ki 🥹
Elifdamlayildiz İnşallah vardır canım ,bende erken gebelik testi almaya diye çıktım 80 TL olduğunu duyunca eve gelip 6 gün boyunca adetimi beklemeyi seçtim ama umutlanmama da gerek yok bu ay gene olmicak galiba benmki☹️😃
Fatmiks Elifdamlayildiz yaa ben bir kaç gün önce bir tane erken bir tane normal aldım 50₺ vermiştim 🥺
_y0 Canım istersen bi acile git eşine enfeksyon olmuşum gibi konuş odaya girdiğinde gününün geçtiğini kan vermek istediğini söyle alıyorlar o şekilde
Ulkuulku2525 Kivircikkuala yüksek ihtimal hamilesin :) ben adet günüme 6 gün varken normal test ile bu şekilde öğrendim:) kan testi verdim 3 haftalik gebeydim. Şuan 29 haftalik olduk. Inşallah vardır. Kan ver öğren:)