Bende bu durum sadece kendimde var sanıyodum 🤦 gerçekten yorucu yıpratıcı bi durum yalnız başıma dışarı çıkamıyorum çok çabuk yoruluyorum baş dönmesi falan. Bir de düzgün yemek yemediysem tamam direk baygınlık geçiriyorum 30+2 oldum ve halen düzelmedi aklıma takılan şey şu eğer normal doğum olursa düşük tansiyonla nasıl doğum yapcaz ondan korkuyorum😔