Bereninannesi anaokulu öğretmeniyim bide 😂 hiç izinde almadım hamile kaldığımdan beri çalışmak inanki daha iyi geçen hafta tatilde evde inanılmaz zor geçti sürekli tansiyonumu ölçtüm yat yat daha çok düştü çalışınca günler nasıl geçiyor anlamıyorum benimde inanılmaz iştah problemim var 10 kilo verdim bile günde sadece bir öğün yiyorum o da bayılmıyım diye öyle işte iştahım açılır inşallah en kısa zamanda