777zarifanne Aynen ilk hamileliğimde bundan dolayı sormuştum doktora o da dediğiniz gibi. Düşük tansiyonu severiz. Yüksekten korkun dedi. Ama çok zorluyor. Şimdiki hamileliğimde de öyle valla düştüğü zaman ayağa kalkamıyorum midem bulanıyor. Zaten normalde de düşüktü. Hamileliğimi de çok sık düşmesiyle 3 haftalıkken şüphelenmiştim. Valla zor ama yapacak birşey yok. İdare edicez 🤷🏻♀️