Linaa90 bende ilk zamanlarda karın ağrısı olmuştu gaz sancısı çekmiştim ama ben aşılamaya bağlamıştım ondandır diye düşünmüştüm ilerleyen zamanlarda bel ağrım başladı göğüs hassasiyetim başladı kasıklarımda ara ara ağrı oluyordu ben adet ağrısı diye düşünmüştüm hatta 14. Gün kan vermeye gidecektim ben adet olacam boşuna gidiyorum diye düşünmüştüm hiç ümidim yoktu yani belirtiler hem adet ağrısına hemde hamilelik belirtilerine uyuyor