Jaleisik Linaa90 hadi be bende 13.gundeyim bekliyom bakalım kan verdim dün negatif çıktı ama adet olmadim
Linaa90 Jaleisik bilmiyorum ki inan tekrar femeraya başladım neden beklemek gerekiyor peki bilgin var mı ?
Linaa90 Jaleisik önceki de Femera psikolojik olarak iyiyim canım olacak biliyorum ama vaktini bekliyor işte yaramaz bebiş :))
Aksoyy Linaa90 Perşembe günü çatlatma iğnesi olacak benim aşılama oldum bakalım herşeyin hayırlısı olsun inşallah
Jaleisik Linaa90 Allah’ım tez zamanda nasip etisnninallah isteyen herkese bende adet olmadim delircem
Lazistan Adet olamamanızdaki sebep hormon ilaçları kullandınız o yüzden 2-3 gün içinde adet olursunuz
2609nrgl Linaa90 rabbim inşallah güzel sonuçlar almanı nasip eder acaba fiyatı nedir bende düşünüyorumda
Linaa90 2609nrgl ilk aşılamam olmadı canım ben ilk olarak devlette başladım tedaviye özele ilerde düşünüyorum