Alazz Aynen canım Doğumdan daha zordu benim içinde Doğum anını hatırlamıyorum bile ama dikişler beni dikilirken de sonrasında da baya etkiledi şuan altıncı günüm iki gündür daha rahat ediyorum sende sık dişini ilk üç dört gün bebeğimi bile kendim alamıyordum kucağıma hareketlerimi baya kısıtladı idrara çıktığımda hafif bi yanma oluyor tabiki ama çok fazla değil büyük tuvoletini de yapmaktan hiç korkma kabız olmadığın sürece idrarı yapmaktan daha kolay geldi bana bende korkmuştum iki gün sonra çıktım büyük tuvoletime ama korkulacak bişey yok