betulebrar61 Yeniannis_ bı anda tansiyonun düşmüştür her zaman olmuyosa sorun etme bende de ara da oluyor
Ozge-Ka Yeniannis_ bize de kısmet erkek annesi olmakmış sağlıklı olsunlar da ☺️ Bugün öğrendiğim gibi bi tane kıyafet alayım dedim ama bakıyorum kızlara daha güzel şeyler var 😂 erkeklere hep pijama gibi şeyler😂
Yeniannis_ Ozge-Ka ya evet instada gezerken bende bakıyorum belki erkeklerle ilgili bi şey görürüm diye de düzgünce kıyafet gözükmüyor bile Napsak erkek anneleri olarak tekstil işine mi girsek😂
betulebrar61 Benim ikinci gebeliğim birinci kız aksine bunu erkek hissediyordum bakalım kesinlesirse ogrenicem inşallah😅
Bilinmeyenbiri Haftada sanki erkek gibi dedi devletteki doktor 14. Haftada iki gün önce özele gittim %90 erkek dedi o da. Ben de ilk günden beri erkek hissediyordum ismi bile belliydi ❤️
betulebrar61 Bilinmeyenbiri bizimde belliydi ama işte %60 kız gbi gözükmüyor oturur pozisyonda dedi cuma günü yani ben yine yarın gdcem bakalım😅
Yeniannis_ Ozge-Ka eşime simdi dedim kumaş alıyoruz dikiş yapıcaz hahhaaha 😂😂 ay gece gece güldüm sayende yahu
Nurlis betulebrar61 çok heyecanlıyım henüz öğrenmedim 14+5 şuanda. 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum nasıl olsa devlette zor söylüyorlar zaten 😃
Nurlis betulebrar61 çok heyecanlıyım henüz öğrenmedim 14+5 şuanda. 2 hafta sonra gitmeyi düşünüyorum nasıl olsa devlette zor söylüyorlar zaten 😃
betulebrar61 Nurlis bende devlete gidiyodum dayanamadım gttim özele onda da işte net olmadı oturuyodu😅 bakalım nasip
Nurlis betulebrar61 bursa şehir hastanesine gidiyorum ama özel için doktor arayışlarım devam ediyor 16.haftada göstermezse zaten özele gidicem bende 😃 Ayy sağlıkla gelsinde hepsi hayatımıza❤️
betulebrar61 Sevdah hayırlı sağlıklı olsun inşallah gönlündeki olur😅 benim ikinci olunca bende oyle kaldm