Sans45 betulebrar61 benim ultrason kağıtların da 26 Nisan yazıyor kızım olacak 12 haftada kıza benzetti Dr 14+4 te kesin kız dedi 17 haftada da kız dedi yani kızım olacak 🧿💜
Kubra-2363 Ben bi 12.hafta da 2li ye gittim taramada tahminen kız dedi şimdi 13 bitmek üzere bilerek 15-16. Haftada gitmek istiyorum emin olmak için yani insan alışveriş yapmak istiyor arada kalıyor bu sefer😂 Emin olamayınca
sedamom00 betulebrar61 15+6 hamileyim 11 haftalık den beri kız dedi 3 gün önce de gittiğim de aynı dedi pek net konuşmadı doktor BNde şaşırdım 😂😂
pinar_033 14 haftaligiz devlet hastanesine gidiyorum tahmin bile yürütmedi doktor 2 hafta sonra gel cinsiyete bakalim dedi meraktayizzzz oyle