denizarenmom Momtheangel merhaba oncelikle tebrik ederim hayirli olsunn❤️🙏 ben 5+3te ogrenip 6+2ye randevu alip gitmistim vajinal ultrasonda duymustuk kalp atisini daha sonra 10+4te gittigimda normal ultrasonda gozukmustu bebis🫶
Momtheangel denizarenmom teşekkür ederim 💖 sizi de tebrik ederm 🤗 maşallah bakalım biz ne zaman duyacağız🥰
Jeonxx Momtheangel aynı zamanda hamile kalmışız 🥰 benimde son adet tarihim 17 ekim beta hcg testi yaptırdın mı?
kubraselcuk femme canim sen bata göre değil ultrasona göre mi hareket edeceksin doktorun öyle mi dedi
arirangg Momtheangel Benim de 17 Ekim canım. 🥰 Ben öğrendiğim gibi gittim doktora çünkü kan sulandırıcı iğneye başlamam gerekiyordu. İnşallah sağlıkla kucağımıza almak nasip olur🙏
Kbrakblut arirangg benimde 16 Ekim ama hala kan sonucumu öğrenemedim . Artık pazartesiye kaldı heyecanla bekliyorum. Değerin yüksekliğine göre de doktor randevusu almayı düşünüyorum.
eylulmihrasmom kubraselcuk yaaa çok sevindim yeni gördüüümm😍😍 hayırlı olsun sağlıkla kucağına alırsın inşallah canim🥹🥹 darısı ben ve isteyen herkese 🥺🤲🏻
femme Momtheangel 1956 çıktı perşembe günü beta 😉 bence sizin perşembe günü bebek bile görünebilir 😄 adet gününüz ne zamndi
Meriii234040 Momtheangel sağlıcakla qucağına al canım bende 5+6 olduq kese çok şükür görüldü inşallah 7 haftasında kalp atışı için gidmeliyiz ❤️🥰
susambebeginannesii Momtheangel biz şuan tam 6 haftalığız geçen hafta doktora gittik keseyi gördük şükür ayın 28 inde tekrar gideceğiz inşaAllah 🥹 8 ekimdi son adetim