5+0 benimde 15 ekim adet tarihim. Maalesef idrar yolu enfeksiyonu geçiriyorum. Bir haftada üç kez acildeyiz. Daha yeni antibiyotik verdiler. Dün gece acildeki doktor keseyi görmedi. Alttan bakabilirim dedi ama izin vermedim. Perşembe gununu bekliyorum. İnşallah görürüz keseyi. Beta 3200 olmuştu.duzenli artışla