kbra19 nmericc Çin takvimine göre 2 kızımda doğru çıktı 3. Ye hamileyim bakalım o da doğru çıkacak mı ☺️
Momandbabyy nmericc bu hamileliğim için de hesapladım erkek çıkıyor yine. Erkek gibi hissediyorum zaten ama doğru mu acaba🤭
mutluanne3510 Bende tutmadı. Erkek diyordu. Kızım olacak. Hatta rus takvimi mi ne varmis😅 ona bile bakmistik. Onda da erkek çıktı. Hiçbiri bilemedi
Suheda_4406resul MelisBerdo benimde aynı şekilde heryerde erkek diyor ama ben kız istiyorum inşallah hayirlisiyla benimkide tersi olur tabi sağlıklı bir şekilde🥰❤️❤️
Ledeyna21 Ftmmma çim takvimi değil ama ağrı yeri benimde doğru kızda kasık ve vajina kemiği ağrısı erkekte sırt 👍
Melike1234- Ikisin de de erkek çıktı ve erkek oldu bunda da kiz çıktı bir doktor kiz bir doktor erkek dedi bakalim artık
nmericc Yaşınız + hamile kaldığınız ay - 9 sonuç tekse erkek çiftse kız bu biraz daha uyuyor gibi çoğunluk bilemedik 🙃 önce sağlıklı olsunlar da 🐣
Lavantakokusu64 nmericc ben doğru çıktı dedim sonra aklıma takıldı 😬 bende hesaplamamda 25 çıktı doğru mu değil mi bilemedim 😂
Ledeyna21 Elifsenayldrm olabilir bende tam tersiydi hamilelik cinsiyete göre değil kişiden kişiye değişiyor
Lavantakokusu64 Gizem3544 Allah nasip ederse kızım olacak tekli çiftli sayıya takıldım birde 25 se kiz mi oluyor erkek mi bilemedim