Zehra_2 valla ben doğurdum doğuracam hala bana çokta karnın çıkmadı falan diyorlar benimde canım sıkılıyordu bi terslik mi var diye düşünüyordum ama sonra normal olduğunu iç karnımın büyük olduğunu bebeğimin çok şükür ki sağlıklı olduğunu öğrendim şimdi yine biri aynı şeyi söylese evet tekrar sinirleniyorum ama bi terslik olduğunu düşündüğümden değilde hamile kadınlara bu şekilde konuşmalarından dolayı, hamileliğin her hali çok güzel ve inan 37+4 te bu çok çıkmayan karnımla bile zorlanıyorum bi yandan güzel canını sıkma derim. Benim karnım 30 dan sonra çıktı tabi bana göre ;) dışardan görenler 4-5 aylık mısın diye soruyordu 😀