Zehra_2 24+4 olduk yeni çıktı 2,5 kilo aldım sadece. Ben de hep karnım niye yok yaaa falan diye içerlerdim endişe değil de heves gibi 🥰çünkü Allaha bin şükür bebeğimin kilosu falan iyi. Şimdi çıktııı uyuyamıyorum kalkamıyorum nefesim yetmiyormuş gibi oluyor elim ayağım hep uyuşuk ne rahatmışım karnım çıkmamışken ☺️ Allah bütün gebelere yardım etsin inşallah 🙏