Zehra_2 Kızlar 26 haftalık hamileyim hiç karnım yok desem yeri sadece 6 kilo aldım , doktorum normal diyor herhangi bir sıkıntı yok diyor sizce neden karnım çıkmıyor ? Benimle aynı şeyi yaşayan var mı varsa ne zaman karnı çıktı???🤭
Ela4810 Zehra_2 benimde 27 den sonra çıkmaya başladı. Şuan 38+2 deyim toplam 6 kilo aldım. İnsanlar 5 6 aylık hamile zannediyor😁
Busra_05 Zehra_2 30. Haftadayiz dışardan gören karnın büyümüş var diyor ama bana sanki hiç buyumemis gibi geliyor dar şeyler giydiğim zaman belli oluyor kuruntu yapıyorum bende niye karnım çıkmıyor diye 😂
Mervecimmmm Ela4810 maşallah nasıl başardınız ben daha 19.haftadayım ve 4-5 kilo aldım 😅 Gerçi benim yatarak geçti ve hiç bulantım oldu iştahım açıktı 🥹
Ela4810 Mervecimmmm benim hiç bulantım falan olmadı iştahım hep açıktıçok şükür, 32. Haftama kadar çalıştım, işim biraz yorucu hareketli hep ayaktaydım. Doğum iznine çıktıktan sonra 3 kilo aldım toplamında 5 kilo almış oldum. Sanırım bu süreci 6 kilo ile tamamlayacağım
ygtt_96 İç karnınız geniştir hiç endişe etmeyin ben 28 haftalık gebeyim sanki doğuma gidecek gibi karnım var 😂 banada herkes iç karnın küçük diye diyor.
Zehra_2 Busra_05 benim işte belli olmuyor maalesef ben gebe kalmadan önceki bazı kıyafetlerimi hâlâ giyiyorum gebelik kıyafeti almadım hiç daha 😂
Busra_05 Zehra_2 ha yok ben hiç birini giyemiyorum olmuyor ama şöyle bişey işte bana hiç yok gibi geliyor ve aglayasim geliyor niye karnım yok diye 😂
esma_cengel Bende 18+3 dayım benimde hic yok çok şükür herşey Yolunda ama gören herkes bakmiyormusun kendine deyip beni deli ediyorlar
Suheda_4406resul Papiiii bende yarın 13 haftalık oluyorum ama benim çok az çıktı karnımın alt tarafı hafif şişti sadece bir an önce karnım belli olsun istiyoruum