Cerennnn5858 ebrarmom08 ya eve geldim şok geçirdim bu nasıl olur diyorum. 9 gün geçti son ilişkinin ustunden. Belim kopucak gibi agrıyo bugün ve bembeyaz akıntım var sabahtan beri
Momsy410 Cerennnn5858 ben yine fotoyu goremedim ama adetinize 5 gun varsa cok silik olmasi normal. Bence hamilesiniz yaa cok heyecanli 😊 yarin ilk idrarla erken gebelik testi yapin ya da kan vermeye gidin.
Deletedmom_85 Cerennnn5858 Resim yüklemek için forum ana sayfadaki sol 3 çizgiden resim yükle kutucuğuna basarak veya Https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz. Linke tıklayınca açılmayan fotoğraflarda, bu linki kopyalayıp tarayıcınıza yapıştırabilirsiniz. http://mutluresim.com/
Cerennnn5858 Deletedmom_85 sağol kuzum Ilk resim sabahki sabah tek cızgıydı aksam bı geldim böle Buda şimdi yaptıgım
Deletedmom_85 Cerennnn5858 aaa nasıl mümkün böyle bir şey. Çizgi de çok net yani kuruma çizgisi desem
nazsimaova Cerennnn5858 cnm ilk resim kuruma çizgisi olması mümkün değil ikincide de dikkatli bakınca gözüküyor inşallah vardır kan ver daha garanti olur
Momsy410 Cerennnn5858 gordum bu sefer 😅 gebelik var 5 gun varken adetine anca bu kadar olur. Hayirli olsun ilk mi?
Mommyustn Cerennnn5858 ben de gördüm 👀 🥳🥳sabah yapılan testler daha doğru çıkıyor akşam net olmayabilir 🤭
Cerennnn5858 Mommyustn ya gün içinde sıvı cok tükettim ondandır belki silik olması ama sabah okadar eminimki çizgi cıkmadı
Cerennnn5858 Deletedmom_85 uygulamaya göre 24 kasım. Ama ben hep 1 gün once olurum. 23 kasım yani. Yumurtlamayıda 7 8 cıft cızgı gordum 9 silindi. 3 günüde degerlendirdik en sonda 9 kasım ilişki