Sabah evden cıkmadan once erken gebelik testi yaptım tek çizgi cıktı. Bıraktım işe gittm geldimki 2. Çizgi kıpkırmızı cıkmıs şoka girdim hiç böle bişe yaşamadım. Hemen bi erken test bide normal test yaptım bunlar negatif Çıktı. Bu ne şimdi kafam allak bullak
https://imgyukle.com/i/JSFban