Cerennnn5858 Deletedmom_85 uygulamaya göre 24 kasım. Ama ben hep 1 gün once olurum. 23 kasım yani. Yumurtlamayıda 7 8 cıft cızgı gordum 9 silindi. 3 günüde degerlendirdik en sonda 9 kasım ilişki
Bsragrkan Cerennnn5858 canım benimde 9 Kasım yumurtlama gözüktü o gün İlişki, öncelerini de değerlendirdim tabi 25 Kasım benimde 🥹🥹 sabırsızlıkla bekliyorum hemen kan testi ver bende 5 gün kala bi erken gebelik yapcam
Elifnrcn Cerennnn5858 dileyen herkese nasip olsun herkes sağlıcakla kucağına alsın 😊 yaa öyle bulantım falan yok maşaallaah😂😂 4 gün gecikme olunca test yapmıştım gelmiş bile miniğimm☺️ ağrılarım oluyor kasıkları da sadece hafif hafif bel ağrısı göğüslerim dolgunlaştı ağrıyor biraz
Cerennnn5858 Elifnrcn sen sabırla beklemıssın gecınce ogrenmıssın ne güzel. Ben şimdi eger varsa kan vermeye bile korkuyorum erken diye. Benimde suan belim kopuyo bacaklarıma vuran bi ağrı var bide
Cerennnn5858 Bsragrkan 2 gün var aramızda benımde 9 çatlamaydı. En son 9 değerlendirdim bende. 2 kimyasalım var kan vermeye çekiniyorum
Bsragrkan Cerennnn5858 evet bende bi kalbi durdu beneğimin kürtaj oldum mart ayında, sonra Eylül ayında kimyasal geçirdim. Şimdi ovülasyonda takip ettm insAllah vardır adetim düzenli. 25 Kasım gözüküyor adet hayırlısıyla sağlıklı evlatlar nasip etsin rabbim 🙏
Elifnrcn Cerennnn5858 neyse elbet geçer bende bir an önce çarşamba olsun istiyorum doktora gidicem kısmetse 🥲
Elifnrcn Cerennnn5858 tamamdır inşallah sizde gelişme olursa haber verin herşey gönlünüze göre olsun☺️
Momsy410 Cerennnn5858 gordum bu sefer 😅 gebelik var 5 gun varken adetine anca bu kadar olur. Hayirli olsun ilk mi?
Cerennnn5858 Momsy410 nisan ve mayısta 2 kimyasal geçirdim canım o yüzden erkenden test yapmaya basladım. Yarın sabah bidaha yapıcam bakalım cıkıcakmı